اغلاق
اغلاق

فرص جديدة أمامكم للعمل في الهايتك.. وهذه المرة في شركتين عالميتين..

WAZCAM, تم النشر 2022/07/20 17:43

فرص جديدة أمامكم للعمل في الهايتك.. وهذه المرة في شركتين عالميتين..

 

نستمر بعرض فرص العمل أمامكم وتعريفكم على الشركات الرائدة وفتح مجالات الاندماج بها..

 

وهذه المرة اخترنا لكم شركتين عالميتين لهما فروع في إسرائيل ويمكنكم العمل والاندماج بها والعمل بمتعة في احد فروعها في البلاد او ربما في الخارج ايضًا..

وبالتعاون مع Giktiim Insider سمنحكم نظرة من الداخل على شركتي Duda و Semperis، وربما تكون إحداها مكان عملكم التالي...

طورت شركة Duda منصة لبناء مواقع الويب للمحترفين، ومنح إمكانية لبناء مواقع متخصصة للمحترفين في صناعة الهايتك، وفي عوالم B2B، وعرض الخدمات أمام مجموعة متنوعة من الزبائن. استحوذت الشركة مؤخرًا على الشركة الكندية Snipcart، التي تقدم حلاً للتجارة الإلكترونية يسمح للشركات بإضافة عربة تسوق إلى أي موقع الويب. وفي العامين الماضيين، نمت قيمة الشركة وزادت معها فرص العمل الجديدة. 

يتم التوظيف بمسؤولية وبعناية، حيث تعتبر Duda من بين أكثر الشركات الناشئة استقرارًا في السوق.

اما شركة Semperis فتعيد إلى الحياة المنظمات والشركات التي تعرضت للهجوم أو الإغلاق من خلال برامج التهديد والفدية من خلال السيطرة على المواقع الخاصة بهم، بما في ذلك البنوك وشبكات الحوانيت والمستشفيات. 

بفضل حلول Semperis والخدمة الدقيقة التي تقدمها، تعود المؤسسات إلى الروتين بسرعة وسهولة، وهي حقيقة تنقذ الشركات في كثير من الحالات وتوفر النفقات غير الضرورية وتمنع المنظمة من خطر الانهيار. 

يتضمن العمل في Semperis مجموعة متنوعة من التقنيات ، مثل: Microservices و Kubernetes و Kafka Azure cloud و .NET Core و Vue.js و ElasticSearch والمزيد.

هذا المقال بالتعاون مع Geektime

בואו לעבוד איתנו: 2 חברות טק מספרות מדוע שווה לעבוד דווקא אצלן

 

שתי חברות הייטק מספרות לכם מדוע שווה לכם להצטרף דווקא אליהן, ועל הדרך משתפות גם במשרות פנויות אצלן. והפעם: Duda ו-Semperis

מי תאפשר לכם לעבוד עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות, איפה תיהנו מהשראה מאחד הסרטים האייקוניים בזמן העבודה ובאילו משרדים תיהנו מסביבת משרדים נגישה ואורבנית? גיקטיים אינסיידר מסדר לכם הצצה מבפנים לחברות Duda ו-Semperis אולי אחת מהן תהיה מקום העבודה הבא שלכם.

Duda

מחלום שנרקם בסיליקון ואלי בשנת 2010 ועד למעלה מ-18 אלף אנשי מקצוע שמשתמשים במוצר ברחבי העולם בשנת 2022 – הכירו את Duda, הפלטפורמה המובילה לבניית אתרים לסוכניות דיגיטל ופלטפורמות SaaS. הרעיון של איתי סדן, מנכ"ל החברה ואמיר גלט, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנכ"ל מרכז הפיתוח, היה להקים חברה שתאפשר לכל בוני אתרים לבנות אתר מקצועי שמצליח להמיר גולשים לרוכשים.

 

דודא פיתחה פלטפורמה לבניית אתרים ל-web professionals, בוני האתרים המקצועניים בתעשייה, ומתמחה בעולמות ה-B2B, מול מגוון לקוחות. לאחרונה החברה רכשה את חברת סניפקארט (Snipcart) הקנדית, שמציעה פתרון למסחר אלקטרוני, המאפשר לעסקים להוסיף עגלת קניות לכל אתר אינטרנט. בשנתיים האחרונות שווי החברה צמח, ואיתו חלה גדילה בהזדמנויות עבודה חדשות. הגיוסים מתבצעים באחריות ובזהירות ודודא היא בין הסטארטאפים היציבים בשוק.

 

היום דודא מעסיקה מעל 200 עובדים ב-6 לוקיישנים: פאלו אלטו, קולורדו, לונדון, ברזיל, קנדה וכמובן המשרדים בתל אביב, בהם, כל יום בשעת בין ערביים 110 עובדים ועובדות (ביחס של חצי-חצי גברים-נשים) מוכשרים נצמדים לחלונות כדי לצלם את השקיעה היפה אל מולי חופי העיר הלבנה.

 

אם כבר הזכרנו את הנוף, שווה לדבר רגע על אחד המשפטים שהכי מתארים את האווירה במשרדים ליד מתחם שרונה, בקומה 28: "That's just like, your opinion, man", אם זה נשמע מוכר אתם תתחברו בהחלט. זה מתקשר לעובדה שכל הדעות חשובות ונחשבות. איתי ואמיר, המייסדים, מעריצים מושבעים של הסרט "ביג לבובסקי" (מאת האחים כהן), וברחבי המשרדים תמצאו ציטוטים מהסרט האלמותי, חדרי ישיבות הקרויים על שם אזכורים מהסרט וכמובן תמונות של ה-Dude (ג'ף ברידג'ס). מה עוד תמצאו במשרדים אליהם העובדים מגיעים במודל היברדי? מטבח מפנק, פינות ישיבה ועמידה, שולחן פינג פונג, כדורגל, פלייסטיישן וגם הרצאות ומיט-אפים מרתקים.

 

כשזה מגיע לאנשים, דודא מגייסים לצוות את הטובים ביותר ומספקים לעובדים קרקע לצמיחה, הזדמנויות למידה והתפתחות. בנוסף לאלו, החברה מקדמת איזון בית-עבודה ברמה ידידותית מאוד להורים, כך שרוב המנהלים הם גם הורים לקטנטנים מתוקים. העובדות והעובדים בונים עם המנהלים תכנית פיתוח מקצועית, מקבלים מינוי פתוח לפלטפורמת Udemy ותקציב שנתי של $500 לקורסים וכנסים מקצועיים בארץ ובעולם. אגב, גם מעורבות חברתית היא חלק מהשגרה, ולעובדים יש אפשרות לתרום למגוון עמותות והחברה משווה את גובה התרומה, לצד שני ימי התנדבות שנתיים לכל העובדים. אם אנשים מגוונים ומגניבים, ביג לבובסקי, מעורבות קהילתית, צמיחה וחדשנות טכנולוגית מדברת אליכם, דודא תתאים במדויק.

Semperis

חברת Semperis שמעסיקה היום יותר מ-300 עובדים בישראל ובעולם, הוקמה ב-2015 והיא מובילת תחום ההגנה על מערכות הזהויות בארגונים. החברה פיתחה מוצר שמגן על תשתיות הזהויות הארגוניות, והפתרונות שלה נותנים מענה מלא לארגון בכל השלבים – לפני ההתקפה, בזמן ההתקפה ולאחר ההתקפה. המוצרים של Semperis מזהים חולשות אבטחה, מיירטים התקפות סייבר בעיצומן ומגיבים במהירות לפריצות ושגיאות תפעוליות עד לרמת שחזור מלא של הסביבה במצב של השבתה טוטאלית.

 

Semperis מחזירה לחיים ארגונים שהותקפו או הושבתו על ידי תכנות כופרה, בהם בנקים, רשתות צרכנות ובתי חולים. בזכות הפתרונות של Semperis והשירות המדויק, ארגונים חוזרים לשגרה במהירות ובקלות, עובדה שבמקרים רבים מצילה חיי אדם, חוסכת הוצאות מיותרות ומונעת את קריסת הארגון. העבודה ב-Semperis משלבת מגוון טכנולוגיות, כמו למשל:Microservices, Kubernetes, Kafka  Azure cloud, .NET Core, Vue.js, ElasticSearch ועוד.

פעילות החברה מתמקדת בשיתוף פעולה עם הקהילה ומציעה לארגונים כל חינמי בשם Purple Knight אשר מספק סריקה יסודית, מפורטת ומהירה למזעור חשיפת הארגון לתקיפות.

 

תפיסת העולם של Semperis היא להיות A Force for good והכוח האמיתי – מי שהופכים את החברה למה שהיא – הם האנשים, העבודה המשותפת, העזרה ההדדית, החברות והאכפתיות. המוצר של החברה פותח כדי להגן אקטיבית על החברות הגדולות בעולם מהתקפות סייבר ולעזור בשחזור תשתיות הזהויות כשהן נפגעות. העובדה שכל עובד ועובדת בחברה תורמים לכך שבנקים, בתי חולים, תשתיות קריטיות והחברות הגדולות במשק העולמי ימשיכו לתפקד, היא ייחודית והופכת את העבודה ב-Semperis לשליחות אמיתית.

 

המשרדים בישראל ממוקמים בבורסה ברמת גן, סמוך לרכבת ולאוטובוסים (ובקרוב הרכבת הקלה), כדי לאפשר לעובדים שבוחרים לעבוד מהמשרדים הגעה קלה ככל האפשר. בעיצוב המשרדים הושם דגש על יצירת סביבת עבודה נעימה, מודרנית, אסתטית ואישית.

 

בכל הנוגע לשעות עבודה, ב-Semperis מאמינים ועומדים מאחורי שמירה על work-life-balance, תשע שעות עבודה ביום מספיקות והעבודה מתנהלת במודל היברידי. גם לחברים על-ארבע יש מענה כי המשרד הוא דוג פרנדלי, כך יעיד הכלב המשרדי האהוב על כולם – בובי! מעבר לפינוקים, אחת לשבוע נפגשים עובדי Semperis ל- Happy Hour שכולל נשנושים, fun או הרצאה מעניינת.

 

החברה מאמינה בשקיפות ובאוזן קשבת לעובדים, עם שגרת עדכונים שוטפת. אחת לחודש כולם נפגשים למפגש זום גלובאלי – מאוסטרליה במזרח ועד ארה"ב במערב – בו מספרים על המטרות, מתעדכנים, מכירים עובדים שהצטרפו לאחרונה ובעיקר נהנים ביחד. הפיתוח האישי והמקצועי של העובדים חשוב ומהווה מטרה בפני עצמה ובהתאם – רוב ממנהלי ומנהלות החברה צמחו מתוכה. כדי להשתלב בצוות של Semperis צריך קודם כל להיות אנשים טובים. התכונות האישיות שהופכות כל אדם לקולגה שנעים לעבוד איתה הן הדבר הראשון ששמים אליו לב בראיון, רק אחר כך בוחנים התאמה מקצועית.

heightقد يهمك ايضا