اغلاق
اغلاق

هل ترغبون المشاركة في مؤتمر ILDevCon 2022 والتعرف أكثر على Intel oneAPI

WAZCAM, تم النشر 2022/06/18 10:01

هل ترغبون المشاركة في مؤتمر ILDevCon 2022 والتعرف أكثر على Intel oneAPI 

 

يعود مؤتمر المطورين "ILDevCon 2022" بعد غياب سنتين..

للمرة السادسة عشرة يتم تنظيم مؤتمر المطورين والمبرمجين ILDevCon 2022، والذي سيستمر لمدة ثلاثة أيام - من 21 إلى 23 حزيران (8:00 حتي 17:00 يوميًا)، في فندق هيلتون في تل أبيب

 

المشاركة مجانية للمتسجلين.. للتفاصيل ⬇

هذا المقال بالتعاون مع Geektime.

هذا المقال برعاية Software Sources.

 

אינטל נותנת לכם סקירת עומק ל-Intel oneAPI בכנס ILDevCon 2022

האירוע, שיתקיים בעוד פחות משבוע, יימשך שלושה ימים ויכלול הדגמות, הרצאות וסדנאות מעשיות על כלי הפיתוח החדשים.

ההשתתפות ללא עלות ובהרשמה מראש ⬇

כנס המפתחים "ILDevCon 2022" חוזר בפעם ה-16, וגם השנה תנחה אותו עיתונאית "הארץ", נטע אחיטוב. ההשתתפות ללא עלות ובהרשמה מראש.

 

האירוע יימשך שלושה ימים – מ-21 עד 23 ביוני (08:00-17:00 מדי יום), והוא יתקיים במלון הילטון בתל אביב. הכנס חוזר אחרי הפסקה של שנתיים שבהן לא התקיים עקב הקורונה, ובהחלט יש למה לצפות. את האירוע מפיקה חברת Software Sources.

 

הדגמות בלייב וסדנאות על כלי הפיתוח החדשים

האירוע מיועד למפתחי ומפתחות תוכנה, אנשי טכנולוגיה, מומחי סייבר ואנשי IT בארגון. הכנס יכלול השנה לראשונה גם מסלול Cyber Security חדש שיעסוק באבטחה ובכלי פיתוח בתחום, ושני המסלולים הנוספים הם Enterprise & Technical computing ו-AI & Machine learning.

 

באירוע תדגים אינטל את Intel oneAPI, התומך בפיתוח בסביבת GPU, והדוברים ידגימו כלים לתכנות בסביבה מרובת מעבדים. ביומיים האחרונים של הכנס יתקיימו שתי סדנאות לתוכניתנים ותוכניתניות, שיכללו תרגולים על כלי הפיתוח החדשים של אינטל – Intel OpenVINO ו-Intel oneAPI.

 

בכנס ישתתפו נציגים מ-16 חברות תוכנה מובילות בתחום. את הקינוט יעביר ירון סמיד, מייסד ומנכ"ל TechAviv, שידבר על הסביבה היזמית התומכת והמיוחדת של הסטארטאפים בישראל; גיא תמיר מאינטל ואלאסטר מוראיי מ-CodePlay ידברו על סטנדרטים פתוחים בפיתוח תוכנה; צחי ויספלד מאינטל ואלון גרינספון מחברת Echo3D ידברו על פעילות אינטל בעידוד סטארטאפים בישראל.

 

 

חברת Abbyy תכריז בישראל על המוצר החדש שלה, Vantage OCR; חברת Hex-Rays תציג את מוצר הדגל שלה, IDA Pro, שמשמש כדי-קומפיילר לקוד מכונה, תומך בכל מערכות ההפעלה ונחשב לכלי פיתוח סייבר המוביל בעולם; ומומחי חברת Zoho ManageEngine ידגימו כלים לאבטחת סייבר.

לפרטים נוספים והרשמה לחץ על התמונה ⬇

heightقد يهمك ايضا