اغلاق
اغلاق

من Web 3.0 وحتى NFT وميتافيرس: عودة أكبر مؤتمر للعملات المشفرة في اسرائيل

WAZCAM, تم النشر 2022/05/06 15:31

من Web 3.0 وحتى NFT وميتافيرس: عودة أكبر مؤتمر للعملات المشفرة في اسرائيل 

يثير عالم العملات المشفرة أسئلة مثيرة للاهتمام حول مستقبله، وسيحاول مؤتمر التشفير الكبير الإجابة عليها جميعًا بحضور ضيف خاص: ماريا لويزا، وزيرة الاقتصاد في السلفادور. التسجيل مفتوح

هذا المقال بالتعاون مع Geektime.

 

מ-Web 3.0 ועד NFT ומטאברס: כנס הקריפטו הגדול של ישראל חוזר

עולם הקריפטו מעורר שאלות מעניינות בנוגע לעתידו, וכנס הקריפטו הגדול ינסה לענות על כולן עם אורחת מיוחדת: מריה לואיסה, שרת הכלכלה של אל סלבדור. ההרשמה פתוחה


האם השימוש בטוקנים יהפוך להמוני?

בשנה האחרונה חווה תחום הקריפטו צמיחה משמעותית בכל הנוגע ליישומים פיננסיים ריכוזיים ומבוזרים. אך הפריצה המשמעותית היא סביב הנרטיב של Web 3.0 והפוטנציאל של טכנולוגיה מבוזרת ביישומים כגון אמנות על בלוקצ'יין, קניית אדמות על המטאברס ו-NFT כתמונת פרופיל בטוויטר – כל אלה דברים שכבר קורים והגיעו למיינסטרים.

כמו כל תחום בצמיחה, גם עולם הקריפטו מעורר שאלות מרתקות באשר לעתידו. התחום מושך אליו בתקופה האחרונה מגוון מפתחים וחברות מתחום הפינטק, והאפשרות להתרחב לפעילות חדשה, כניסה של רגולציה וחברות בינלאומיות גדולות הופכות אותו לאטרקטיבי עבור רבים.

כדי לענות על כל השאלות הבוערות, כנס הקריפטו הגדול של ישראל חוזר במתכונת מורחבת, והוא ייערך ב-23 במאי אונליין, וב-24-25 במאי בבית ציוני אמריקה בתל אביב. האירוע נועד להפגיש משתמשים, יזמים ויזמיות, אנשי ונשות מקצוע ומשקיעים ולייצר דיון סביב כל מה שחם בתחום שיוביל לחדשנות וצמיחה של האקוסיסטם בארץ ובעולם. לצד ההרצאות והסדנאות באירוע תתקיים גם פינת סטארטאפים שיציגו למשקיעים.

האירוע יכלול דוברים ואורחים בינלאומיים, בהם מריה לואיסה, שרת הכלכלה של אל סלבדור שאחראית על תחום הקריפטו במדינה. אל סלבדור היא מקרה בוחן ראשון בעולם להטמעה של מטבעות דיגיטליים בכלכלה של מדינה.

השנה תינתן אפשרות לחלק מהמשתתפים לקנות כרטיס בתצורת NFT ולהיכנס איתו לאירוע, וכל מי שיגיע יוכל לקבל Proof of Atendebce – הוכחת השתתתפות ב-NFT.

 

הסוגיות המרכזיות וסדנאות מקצועיות

הכנס ידון בסוגיות מרכזיות בעולם הקריפטו של 2022: האם Web 3.0 יקח את השליטה מהחברות הגדולות ויחזיר אותה למשתמשים? איך בא לידי ביטוי אינטרנט מבוזר? האם השימוש בטוקנים יהפוך להמוני? אילו מודלים עסקיים קיימים באפליקציות שונות ואיך יוצרים ערך חדש מנכסים קיימים? והאם NFT שקיבלתי בהופעה באמת יהפוך לממורביליה שתהיה שווה הרבה בעתיד?

הכנס יעסוק גם ב-Decentralized Finance – DeFi, מטאברס, משחקים מבוססי קריפטו, עתיד הפרוטוקולים והאפליקציות המבוזרות וכיצד האקוסיסטם התפתח בשנה האחרונה.


כנס הקריפטו הגדול 2021

האירוע יכלול שני ערוצי תוכן, דיונים מקצועיים ושיחות עם מובילים בעולם הקריפטו. ההרצאות יעסקו בתחומים מגוונים, בהם עתיד המוצרים הפיננסיים והפרוטוקולים המבוזרים, כניסה של מוסדיים ל-DeFi, סקלביליות של פרוטוקולים של בלוקצ'יין ופתרונות שכבה שנייה, משחקים ו-NFT – אימוץ טוקנומיקס במשחקים ומודלים עסקיים, אמנות ופרטי אספנות על הבלוקצ'יין, מנגנוני ממשל מבוזרים וגופים מבוזרים (DAOs) וסוגיות אבטחה בעולם הקריפטו.

בין הדוברים והדוברות תוכלו לשמוע את שרת הכלכלה של אל סלבדור מריה לואיסה, מייסד צלזיוס דניאל לאון, מייסד פיירבלוקס עידן עופרת, ליאת אהרונסון מהוריזן לאבס, Francesco Renzi מנכ"ל superfluid ועוד.

לצד ההרצאות יתקיימו גם סדנאות מקצועיות למפתחות ומפתחים מעולם הקריפטו והפינטק שיעבירו אנשי מקצוע מהתחום. הסדנאות יכללו נושאים מגוונים, בהם: איך להישאר פרטי ואנונימי ב-DeFi ועצות למשתמשי DeFi חדשים; פריצות וכשלי אבטחה: שיחת מפתחים ואנשי מוצר על בניית יישומי קריפטו מוגנים ושימוש בטוח באפליקציות קריפטו; שיווק בתחום Web 3.0, מה למדנו בשנה האחרונה ולאן אנחנו הולכים; בניית DAO בשנת 2022 – הכלים המרכזיים לבנייה ועקרונות חשובים לבניית הקהילה; סדנה למפתחים – בניית חוזה חכם בפעם הראשונה; והשקת קולקציית NFT: מהם הדברים שיש לחשוב עליהם מבחינה טכנית ומבחינת הקהילה.

בחברות שמשתתפות בכנס השנה ניתן למצוא את ,Celsius.Network ,Horizen Labs ,Fireblocks ,Fuse.io ,Tectona ,Redefine SSV.Network ,Collider Ventures ,CryptoJungleיEntrée Capital SCRT Labs ועוד.

לפרטים והרשמה לחץ על התמונה

heightقد يهمك ايضا