اغلاق
اغلاق

عودة مؤتمرGeektime الكبير للمطورين - ونحن نبحث عن المتحدثات والمتحدثين الأكثر إثارة للاهتمام!

WAZCAM, تم النشر 2022/05/06 14:47

عودة مؤتمرGeektime الكبير للمطورين - ونحن نبحث عن المتحدثات والمتحدثين الأكثر إثارة للاهتمام!

 

يبحث مؤتمر Geektime Code، الذي سيعقد في يونيو/حزيران، عن محاضرات ومحاضرين رائعين يرغبون في مشاركة رؤاهم المهنية مع مجتمع المطورين. إذا كنت مهتمًا أو تعرف من يمكن ان يكون - فنحن نبحث عنكم

هذا المقال بالتعاون مع Geektime.

 

כנס המפתחים הגדול של גיקטיים חוזר – ואנחנו מחפשים את הדוברות והדוברים הכי מעניינים

כנס Geektime Code, שיתקיים ביוני, מחפש עוד מרצות ומרצים מרתקים שרוצים לחלוק את התובנות המקצועיות שלהם עם קהילת המפתחים. אם אתם בעניין או יודעים מי יתאים – אנחנו מחפשים אתכם.


כנס המפתחים הגדול בישראל, Geektime Code, חוזר בפעם השמינית ויתקיים ב-9 ליוני 2022. האירוע החגיגי יתקיים עם נטוורקינג, קפה משובח, אוכל טוב וכמובן – הרצאות מעולות וסוואג שווה.

 

האירוע, שייערך השנה במרכז הכנסים אקספו בתל אביב, יעסוק בנושאים המעניינים והבוערים של 2022, וצפויים להשתתף בו מאות מפתחות ומפתחים שיתעדכנו בכל מה שחדש בשפות תכנות, פריימוורקים, קוד, ספריות, באגים, מגמות ותופעות חדשות וכל מה שמעניין את אנשי קהילת הפיתוח.


להגיע לקהל המפתחים הגדול בישראל

כבכל שנה, גם הפעם אנחנו רוצים להעשיר את תוכני הכנס עם מרצות ומרצים נוספים, שצברו מספיק ניסיון וידע בתחום העיסוק שלהם ומעוניינים לעלות על הבמה ולשתף את כולם.

תחומי ההרצאות שיכולים להיות רלוונטיים הם נושאים מתקדמים ב-Web 3.0, פיתוח פולסטאק, NFT, טכנולוגיות חדשניות, Low Code/No Code, סקיוריטי והאקינג, אוטומציות ובינה מלאכותית, CI-CD Machine learning, סרברלס, פלטפורמות ענן, קייס סטאדיז, מיומנויות רכות וכל נושא מרתק אחר. העיקר שיהיה חדשני ומעניין.

אם יש לכם תובנות וידע לשתף, ואתם מעוניינים לעלות על הבמה ב-Geektime Code – מלאו את הטופס שבתחתית העמוד וספרו לנו על עצמכם ועל ההרצאה שלכם. אנחנו מחפשים את הטובים ביותר, הבקיאים ביותר ואת אלו שגם יודעים להעביר את התוכן בצורה הטובה ביותר.

 

heightقد يهمك ايضا