اغلاق
اغلاق

"انه يشبة موقع تصوير" ديموستاك تصنع في خلال دقائق انتاج تجريبي

WAZCAM, تم النشر 2022/05/06 13:41

"انه يشبة موقع تصوير" ديموستاك تصنع في خلال دقائق انتاج تجريبي

ديموستاك، الشركة الإسرائيلية الناشئة التي تساعد موظفي المبيعات على إنتاج عروض توضيحية في لحظات قليلة بدون مطورين، لا تخاف من المنافسين، وتعلن اليوم عن جمع 34 مليون دولار من جلوبال تايجر.

هذا المقال بالتعاون مع Geektime.

"זה כמו סט של סרט": Demostack יוצרת תוך דקות סביבת דמו מהפרודקשן

דמוסטאק, הסטארטאפ הישראלי שעוזר לאנשי מכירה לייצר דמואים בכמה רגעים בלי אנשי פיתוח, לא מפחד מהמתחרים, ומודיע היום על גיוס של 34 מיליון דולר מטייגר גלובל


הדמו הוא כלי הכרחי עבור חברות B2B ואנשי המכירות שלהן. היכולת לייצר דמו המותאם אישית לכל לקוח יכולה להיות מה שישכנע אותו סופית לחתום, אבל מדובר במשימה לא פשוטה בכלל. הסטארטאפ הישראלי Demostack רוצה לפתור זאת – מבלי שאנשי המכירות יצטרכו שורת קוד אחת.

 

להעתיק את המוצר לדמו בלי קוד

הסטארטאפ הישראלי Demostack מפתח מערכת המאפשרת לאנשי המכירות של חברות ה-B2B לייצר דמואים בקלות, על ידי שכפול מהיר של סביבת הפרונטאנד של המוצר של החברה בכמה קליקים – והפיכה שלה לסביבת דמו, שאותה הוא יכול להציג ללקוח.

 

גלעד אבידן, אחד ממקימי הסטארטאפ וה-CPO, מספר בשיחה עם גיקטיים כי הבעיה המרכזית היא שלייצר ולתחזק סביבת דמו היא משימה מורכבת שדורשת משאבים ותשומת לב, "חברות נאלצות לייצר חשבון להדגמות, שאותו כל אנשי המכירות מציגים. הבעיה אז נהיית להכניס תוכן ופעילות לתוך החשבון הזה. לפעמים זו עבודה ידנית, אבל לרוב דרוש פיתוח מיוחד כדי למלא את החשבון בפעילות שנראית ריאליסטית אבל כמובן לא חושפת אף לקוח קיים" הוא מספר.

 

הפלטפורמה של דמוסטאק היא פלטפורמת No-Code שמאפשרת לאנשי המכירות, בלי צורך בעבודה מול אנשי פיתוח, "לשכפל" מוצרי web חיים, ולייצר עותק שלהם שנראה ומתנהג אותו דבר (כולל אנימציות, חיפושים, תפריטים וכו') אבל מנותק לחלוטין מהבאקנד. "זה כמו סט של סרט: חדר שנראה כמו הבית הלבן אבל הוא כמובן לא באמת בבית הלבן, מזג האוויר תמיד טוב בחוץ, אפשר לשים בפנים מצלמות איפה שרוצים – הצופה לא מבחין בהבדל אבל המציג יכול לשלוט בסיפור בצורה מושלמת", מסביר לנו אבידן.

 

לדבריו, הפלטפורמה יכול לייצר תוך דקות את השכפול, ומייד אחרי, יכולים אנשי המכירות להתחבר לסביבת הדמו במוצר החי. משם הם "יוצאים לקניות" כדבריו, מסמנים אילו מסכים הם רוצים לדמו הסופי, כולל דו"חות, חיפושים, סינונים וכל דבר שיכול להיות רלוונטי. "בסוף התהליך יש לנו באופן מיידי את השכפול שלנו: הפרונט אנד רץ בשלמותו בתוך סביבה מנותקת, וכשהוא מבקש דאטה מהבאקנד, הוא מקבל את הדאטה שנשמר בתהליך השכפול" – משמע דאטה שלא יכול לחשוף לקוחות אחרים של החברה.

 

 

לא מפחדים מהתחרות

החברה יצרה עורך דמו, שקצת מזכיר את עורך האתרים של Wix, ומאפשר שינוי של הטקסטים – כמו למשל הכנסת שם הלקוח או שינוי המספרים בדמו כך שיתאימו למה שהלקוח מחפש; תמונות; גרפים ועוד. לבסוף אנשי המכירות מקבלים "תפריט" של כל הדמואים שהם יכולים לעשות: דמו לארגונים, דמו לחברות ביטוח, דמו לבתי חולים, דמו ספציפי לחברות ענק – אבידן מציין את מיקרוסופט כדוגמה – והכל מוכן בכמה דקות. "את הדמו הם מציגים בשיחת הזום ואז אפשר לקבל אנליטיקות: מה מוצג, מה לא הוצג, כמה דקות הושקעו בכל חלק במוצר, מי בחברה עושה את הדמואים הכי טובים ועוד", מסביר אבידן.

 

אתם לא היחידים בתחום, וגם Walnut הישראלית פעילה בו. מה מבדיל בין המוצרים שלכם?

"שתי החברות קמו בזמן דומה, אך הולכות לכיוונים די שונים. וולנאט משתמשים בטכנולוגיה של סקרינשוטים. יש להם תוסף לדפדפן אותו המשתמש מתקין, ואז צריך לצלם מסך-מסך ולבנות כמו שקפים למצגת. בסוף צילום השקפים המשתמש צריך "לחבר" אותם באופן ידני: הכפתור הזה לוקח אותי למסך הזה, התפריט הזה פותח את החלון הזה. כל עוד יש 'flow' קבוע, זה בסדר, אבל זה עובד רק לדמו שיווקי ששמים באתר ולא לדמו הראשי של אנשי המכירות. לכן יש להם מוצר פשוט יותר ומעניין הרבה פחות טכנולוגית, ולכן הם בעיקר מתעסקים ב-use cases של שיווק. יש לנו לקוחות, שהשוו אותנו בתחרות עם וולנאט, ומכרנו על אף שהמחיר שלנו גבוה יותר, כי סביבת הדמו שלנו פשוט הרבה יותר קרובה למוצר האמיתי וקל יותר לנהל אותה בסקייל".

 

ויש גם השקעה מטייגר גלובל

היום (ג') מכריזה Demostack  על השלמת סבב גיוס B בהיקף של 34 מיליון דולר. את הסבב הובילה Tiger Global Management והשתתפו בו גם Bessemer Venture Partners, Amiti Ventures ו-Operator Collective. לפני שנה השלימה Demostack את סבב גיוס A בהיקף של 13.5 מיליון דולר, ובסוף שנת 2020 ביצעה החברה גיוס סיד של ארבעה מיליון דולר. החברה גייסה כ-51 מיליון דולר בשנה וחצי האחרונות.

heightقد يهمك ايضا