اغلاق
اغلاق

مصرع طفل بعد العثور عليه داخل سيارة مغلقة قرب يوكنعام

WAZCAM, تم النشر 2022/05/27 17:50

تم العثور على طفل يبلغ من العمر 3 سنوات داخل سيارة مقفلة في الياكيم. وصل طاقم نجمة داود الحمراء إلى مكان الحادث ووجدوه في حالة حرجة وأجروا له عمليات إنعاش. وتم لاحقا اقرار وفاة الطفل في المستشفى.


דובר מד"א, זכי הלר : בשעה 17:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על ילד שנמצא ברכב סגור כשהוא מחוסר הכרה, ביישוב במועצה אזרית מגידו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים תוך פעולות החייאה לבי"ח רמב"ם פעוט כבן 3 במצב אנוש.

 

 פאראמדיק מד"א, רועי פאר סיפר:"מדובר בטרגדיה קשה מאוד, ראינו בסמוך לרכב, פעוט כבן 3 מחוסר הכרה , ללא נשימה וללא דופק עם מכת חום, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך ניסיונות לקרר את הגוף ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה."

 

דוברות המשטרה(עמקים): במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה הודעה על פעוט בן שנתיים וחצי שנמצא מחוסר הכרה בתוך רכב חונה בסמוך לביתו ביישוב אליקים.חוקרי משטרת ישראל הוזנקו למקום ובשלב זה בודקים את נסיבות המקרה. משטרת ישראל קוראת לציבור לנעול את רכבו בכל מקרה,בדגש על רכב מושבת או נטוש ,רכב חונה שדלתותיו פתוחות מהוה סכנה במיוחד עבור ילדים שנכנסים לרכב  מתוך סקרנות או משחק.

דוברות המשטרה(עמקים) :

בהמשך להודעה אודות פעוט שנמצא מחוסר הכרה בתוך רכב חונה ביישוב אליקים- 

בתום מאמצי החייאה הצוותי הרפואי נאלץ לקבוע את מותו בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

heightقد يهمك ايضا