اغلاق
اغلاق

جريمة في كفرقرع: مقتل شاب باطلاق نار

WAZCAM, تم النشر 2022/05/14 22:38

أفاد مراسلنا أن شابا في العشرينات من العمر، قد لقي مصرعه هذه الليلة باطلاق نار خلال تواجده قرب المدرسة الصناعية بالطريق الواقع بين عارة وكفرقرع . الطواقم الطبية التي وصلت الى المكان قامت بعمليات انعاش للمصاب في محاولة لإنقاذ حياته، لكن دون جدوى وتم اعلان وفاته في المكان. الشاب من بلدة في وادي عارة بالاصل والان من سكان تل ابيب.

وافاد الناطق بلسان الشرطة بان الشرطة باشرت تحقيقاتها في حادثة قتل في قرية كفر قرع راح ضحيتها مواطن، من سكان تل ابيب، سائق دراجة نارية في العشرينات من عمره  

وباشرت الشرطة عمليات البحث وجمع المعلومات ، ولم تعرف بعد خلفية الحادثة 

דוברות מד"א : בשעה 22:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פצוע מחוסר הכרה מאירוע אלימות בכפר קרע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 עם פציעה חודרת ללא סימני חיים וקובעים את מותו. נדב

חובש רפואת חירום במד"א רן לוי סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה עם פציעה חודרת ומדממת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

דוברות המשטרה (מנשה):

דיווח ראשוני- המשטרה חוקרת אירוע ירי בכפר קרע במהלכו נורה למוות תושב תל-אביב

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בכפר קרע במהלכו נורה למוות רוכב אופנוע תושב תל אביב בשנות ה-20 לחייו כאשר עפ״י גורמי רפואה מותו נקבע במקום. 

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

heightقد يهمك ايضا