اغلاق
اغلاق

مصرع احمد توفيق ابو مديغم من رهط بحادث على شارع 40 قرب بئر السبع بالجنوب

WAZCAM, تم النشر 2022/06/26 23:41

قتيل و7 جرحى بحادث مروع على شارع 40 قرب بئر السبع بالجنوب- وصفت حالة الجرحى بالخطيرة والمتوسطة. الشرطة فتحت تحقيقا في ملابسات الحادث المروع . وعلم ان الضحية هو الشاب احمد توفيق ابو مديغم من مدينة رهط. 

דוברות המשטרה (מרחב הנגב):

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד במעורבות שני כלי פרטיים בכביש 40 בין צומת להבים לצומת גורל.

עפ"י גורמי רפואה ישנם מס פצועים בהם 2 במצב אנוש.שוטרים במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב.

דוברות מד"א : סיכום לתאונה בכביש 40: חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 25 שחולץ מהרכב ללא סימני חיים ומפנים לבי"ח סורוקה 7 פצועים, בהם: גבר כבן 40 במצב קשה מחוסר הכרה עם פגיעה רב  מערכתית, 5 פצועים באורח בינוני עם חבלות בפלג גופם העליון ו-1 קל. נדב

החובשים של מד"א מעוז ויברמן ואוריאל כהן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אחד מהרכבים היה על גדר ההפרדה כשחלק הפצועים שכבו על הכביש וחלק היו בתוכו וברכב השני שהיה על צידו נלכדו מספר פצועים. במקביל פעולות החילוץ התחלנו בטיפול רפואי ופינוי. בשלב הראשון חמישה פצועים פונו לבית החולים כשמצבו של אחד קשה מאוד והאחרים במצב בינוני וקל. כאשר הפצועים הנוספים שהיו לכודים ברכב השני חולצו ביצענו בדיקות רפואיות, גבר כבן 25 סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו ו-2 פצועים נוספיל שנפצעו באורח בינוני פונו בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית חולים."

heightقد يهمك ايضا